Domov > Blog > Náš tip > Tipy na grilovanie

Tipy na grilovanie

Máme tu leto a s ním spojené grilovanie. Ponúkame Vám niekoľko tipov na zdravú vegánsku grilovačku.

 

Sójové opekačky – určite ich využijete pri pobyte v prírode  s priateľmi. Chutia skvelo opečené buď na panvici, alebo na ohni na opekačke.

Tofu – výborné sú z nich tofu špízy (tofu na špajli prekladať zeleninou a namočiť do omáčky). Tofu si u nás môžete zakúpiť neochutené naturálne, ktoré si môžete ľubovoľne dochutiť a namarinovať, alebo už vopred pripravené marinované a údené.

 

 

 

Tofu burger – konzistenciou a chuťou sa najviac podobá marinovanému tofu. Netreba ho dochucovať, stačí opiecť na grile alebo na panvici. Odporúčame podávať so zeleninou, šalátom alebo omáčkou.

 

 

 

Robi oválky – Robi je konzistenciou od klasického mäsa na nerozoznanie. Robi oválky sú už marinované, takže ich stačí ugrilovať. Pripraviť sa dá ako klasický hamburger v žemli alebo na tanieri ako steak.

 

 

Goody Foody – v našej ponuke nájdete alternatívu ku kuracím rezňom i hovädzím steakom. Stačí opiecť na grile a podávať s rôznymi prílohami alebo omáčkami. Skvelo chutia so zeleninovými šalátmi. Chuťou presvedčia i nevegána.

 

Seitan špeciál dá sa použiť všade namiesto mäsa. Seitan špeciál je navyše dochutený sójovou omáčkou, zeleninou a korením. Výhodou je kratšia časová príprava než pri bežnom mäse. Stačí opiecť na grile a môžete si vychutnávať zdravú dávku bielkovín.

 

 

Vegánske údené – vyniká autentickou chuťou údeného. Je vhodné na priamu konzumáciu i na tepelnú úpravu. Nádherná vôňa a skvelá chuť už dostala nielen všetkých vegetariánov a vegánov, ale aj nejedného „mäsožravca”.

 

Prajeme Vám dobrú chuť!

%d blogerom sa páči toto: